Subject: AS Levira määramine elutähtsa teenuse osutajaks
From: <[email-masked]>
To: "AS Levira" <[email-masked]>,Riigi Infosüsteemi Amet <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Jul 2025 13:03:40 +0300

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava 
linke ega manuseid!

Tere!

Teile on saadetud Kultuuriministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: AS Levira määramine elutähtsa teenuse osutajaks

Registreerimise kuupäev: 24.07.2025

Registreerimise number: 118.

Täiendavate küsimuste korral palume pöörduda e-postil  <mailto:| [email-masked]> 
[email-masked] või helistada telefonil 628 2222.

Kultuuriministeerium
Suur-Karja 23, 15076 Tallinn
Üldtelefon: 628 2222
Üldfaks: 628 2200
E-post: [email-masked] <mailto:| [email-masked]>
www.kul.ee <https://www.kul.ee/>